Цените на преносими компютри се понижават !
Понижението е свързано с кризисната ситуация. Акциите на заводите производители падат главоломно с изключение на Apple или други компании, които налагат собствени стратегии и различни по вид и функции продукти или услуги. Марки преносими компютри от компании като Dell, HP, Acer не са с добра слава поради това, че производителите използват успялата марка за да продават продуктите, но след като цената е ниска следователно и вложените материали в съответен модел не са съвсем на ниво.
Марки като IBM(преносими компютри Lenovo Think Pad) както и Asus залагат на по високата цена като влагат ресурс в материалите и нивата на качество и избягват маркетинговите стратегии и трикове както горе посочените компании Dell, HP, Acer, Sony, Fujitsu и други. Това само може да подразни потребителите.
Преносими компютри Apple тяхната стратегия обаче няма нищо общо, дори може да се каже, че цената се повишава за да имат добър имидж. Много хора обичат фразата искам "най-доброто и най-скъпото". От друга страна като цяло продуктите на Apple нямат почти нищо общо с останалите хардуерни устройства на пазара, единствените общи черти са получения краен резултат при използване на продукти на Apple от потребителя, като примерно да пратим поща или да четем дадена уеб страница.
Понижението е свързано с кризисната ситуация. Акциите на заводите производители падат главоломно с изключение на Apple или други компании, които налагат собствени стратегии и различни по вид и функции продукти или услуги. Марки преносими компютри от компании като Dell, HP, Acer не са с добра слава поради това, че производителите използват успялата марка за да продават продуктите, но след като цената е ниска следователно и вложените материали в съответен модел не са съвсем на ниво.
Марки като IBM(преносими компютри Lenovo Think Pad) както и Asus залагат на по високата цена като влагат ресурс в материалите и нивата на качество и избягват маркетинговите стратегии и трикове както горе посочените компании Dell, HP, Acer, Sony, Fujitsu и други. Това само може да подразни потребителите.
Преносими компютри Apple тяхната стратегия обаче няма нищо общо, дори може да се каже, че цената се повишава за да имат добър имидж. Много хора обичат фразата искам "най-доброто и най-скъпото". От друга страна като цяло продуктите на Apple нямат почти нищо общо с останалите хардуерни устройства на пазара, единствените общи черти са получения краен резултат при използване на продукти на Apple от потребителя, като примерно да пратим поща или да четем дадена уеб страница.
Няма коментари:
Публикуване на коментар